donderdag 27 oktober 2011

Lasagne als communicatiemiddel

Stickers
Het gebruik van stickers lijkt me het efficiƫntst om te kunnen communiceren. Dit is een haalbaar concept.

1. Het gebruik van het come a casa logo. De bedoeling is dat er reeds basisboodschappen bestaan , eveneens de mogelijkheid om zelf een persoonlijke boodschap na te laten.

 2. Het gebruik van tekstballonnetjes en smileys. De smileys hebben een gelijkaardige vorm als het logo van come a casa. Ook de groene rand benadrukt het logo van come a casa. 

 


Doel
De bedoeling is om een hele collectie aan stickers te hebben. Bij het aankopen van lasagne krijg je 3 of 4 stickers. Een ervan biedt mogelijkheid om zelf een boodschap na te laten. Door verschillende te hebben zullen personen niet altijd dezelfde ontvangen. Bovendien verkijg je dat mensen gaan verzamelen. Voor kinderen is het eveneens aantrekkelijk en kunnen ouders in de winkel overhalen om voor come a casa lasagne te kiezen.

Stickers
Informatie Sticker

Magneten
Het is natuurlijk ook mogelijk om in plaats van stickers magneten te gebruiken. Hierbij kunnen personen een bericht op de koelkast nalaten.
Informatie Magneet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten